2022. január 4., kedd

Week 6.

 Start: 134.2 kg 

Week 0: 132.7 kg 

Week 1: 131.6 kg

Week 2: 132 kg

Week 3: 130.1 kg

Week 4: 128.9 kg 

Week 5: 128.8 kg

Week 6: 128.4 kg ( -0.4 kg / - 5.8 kg ) 

Karácsony és szilveszter. Ennyi :D Egyébként meglepően szilveszterkor többet ettem. 2 tányér lencse jó kis sült malachusival, kenyérrel. 
Az sem segített, h egy elég húzós hetem volt, mert az online tanfolyamot csináltam és határidő & technikai probléma ...stb. Aztán az első vizsgán sikerült elhasalnom, nah ott jött vissza a depressziós evés egy kicsit, fel is mentem 129 kg-ra. Aztán persze visszavettem a dologból és szépen visszament 128.4-re, lesz ez még jobb is. 

Közben rendeltem még egy adagot a MyProtein-től, most csokis protein palacsintát és még jobb mint a fahéjas, plusz egy okoz protein szeletet. Jó kis adalék uzsonnára. 219 kalória, viszont 20 gr protein és csak 2.4 gr cukor. A markokkal még mindig hadilábon állok, ha a kalóriát be is tudom tartani a markokat egyelőre nagyon nehéz, de dolgozom rajta. 

Nem ott tartok ahol kéne, de majd elérek oda is. Első körben július 23-ig van még 28 hét, a terv az, h addig 99.9 kg-ra lemegyek :D *fingerscrossed*


Találtam végre egy szépet. Sajna 1000 db-os, de nem baj, egyszer legyőzzük :)


December 31-én elkezdtem idén karácsonyra vásárolni


Karácsonyi cukiságok



Tanulás ON


Lazy day & emotional support Labrador


Nem működött ezért leárazták £10-ra
Erős voltam és nem hoztam haza


Dinnertime :)))
Sonka, mozzarella, tuna, paradicsom, uborka, thinnies

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése