2022. május 16., hétfő

Week 25.

 SW 134.2 kk
CW 111.9 kg ( -1 kg / -22.3 kg ) 


A múlt hét után ezzel az eredménnyel teljesen elégedett vagyok. Pláne ha számításba vesszük, h beteg voltam ( vagyok ) és tegnap koncerten voltunk, előtte pedig még bezabáltunk. Az étteremben még jók voltunk, aztán kiderült, h ajtónyitás 7-kor, de a koncert csak 8-kor kezdődik, úgyhogy még beültünk EL&N-ba egy kávéra, amiből 3 süti + kávé lett :D whatever, megérdemeltük. Nem napi szinten fogom magam túltolni 2000 kalóriával. 

Oxford Circus












Szóval vacsi és extra desszert után koncert


Mai slágerek jazz stílusban

Fantasztikus volt, már fel is iratkoztam a hírlevelükre, mert amint megtudom, h jönnek megint már veszem is a jegyeket





A 23:30-as vonatot értük el haza és jött az ötlet, h mi lenne ha még lemennénk gymbe. Mármint még hajnalban, lefekvés előtt. Hétfő úgyis gym nap, így legalább tovább aludhatunk reggel, én mondjuk még szabad vagyok ma, de legalább Frankynek nem kell korán kelnie. 
Az állomástól hazataxiztunk, mert a lábam már nem nagyon írta a "szép cipőt", értékelte, h a Skechers került rá :) 
00:27-kor már lent is voltunk :) 
Nagyon büszke vagyok magunkra. Nem volt egyszerű, de jobban viseltem mint számítottam rá. Elég hamar átlendültünk a holtponton és felébredtünk. Plusz iszonyat jó volt, h gyakorlatilag üres volt a gym. Rajtunk kívül talán még 10 másik ilyen idióta volt.



Még mindig olyan vagyok mint a mosott sz*r, de inkább csak azért, mert az izomláz miatt nem aludtam jól. Gondolkodom, h este még lemenjek egy rövid fél órás kardióra . . . majd még eldöntöm. 
Ma egyébként kuttyséta & gyógyszertár & vérvétel és mini shopping a terv. Jövő héten megyünk haza és be kell szereznem pár dolgot. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése