2014. május 23., péntek

Buckinghamshire Railway Centre

Meglepetést szerveztem párom születésnapjára. Márcsak azért is volt meglepi, mert a tényleges dátum a jövő hónapban lesz. Mivel viszont mindketten szabadok voltunk és még az időjárás is nekünk kedvezett, így hamarabb megkapta az ajándékát.

Mivel megszállott vonatos, ezért kirándulást szerveztem ide.
Az egész úgy indult, h Christine blogját nézveegy tavacska felkerült a meglátogatandó helyek listájára. Megnéztem mi van még a környéken, akkor láttam, h ez, úgyhogy mondom akkor ide megyünk. Párom szerencsére nem olyan mint én, értem ezalatt, h ha azt mondom neki, h meglepi akkor nem áll neki faggatni. Én persze ha meghallom a szót, turbó módra kapcsolok és akár összeesküvés elméleteket is gyártok, de általában kitalálom mit kapok, hova megyünk. Tudom rossz szokás, de ez van.

Na szóval, reggel időben elindultunk, London Marylebone állomásról indulnak a vonatok. Ráadásul hála párom vasútas kedvezményének, kettőnknek a retúr jegy összesen £10-ba került. 40-re számítottam, úgyhogy jó kis meglepi volt. :)

Már jó előre körbenéztem, így tudtam, h vasárnaponként nem jár az az amúgy egyetlen busz ami megy arra, így taxitársaság száma elmentve ( £9 volt az út ). Vicces volt, először beszálltam én a taxiba, megmutattam hova megyünk és mondtam, h az illetőnke ez meglepi, ő nem tudja. Gyorsan odaértünk, kb 10 perc alatt kocsival. Habár a sofőr ment ezerrel, nem is nagyon éreztem magam biztonságban. Persze ki volt táblázva az út, úgyhogy 2-t ugyan nem vett észre, de a harmadikat igen. De a lényeg, h nagyon boldog volt. Kb dél volt mire megérkeztünk és 5-kor indultunk vissza. ( Ennyit arról, hogy 2-2.5 óra elég a helyre . . . na jó, nekem elég lett volna :D )

Cuki kis hely, mindenféle vonatokkal, van kávézó, ajándékbolt, minden ami kell. A belépő £11 felnőtteknek, £1-ért van guide book és szintén £1 a minivasútra a jegy amit természetesen ki kellett próbálnunk. ( külön pluszpont, h egy kutyust is hagytak rajta utazni, no meg, h egyáltalán betegye a mancsát a helyre ).

Miután végeztünk még elmentünk Watermead-be, megnéztük a tavat és kb 30 perc alatt visszagyalogoltunk a vasútállomásra. Gondolom mondanom sem kell, eléggé elfáradtunk. :) De nagyon jó volt.














vicces, h ami itt már múzeumban van azt otthon MÁV-nak hívják és még forgalomban van








persze, h megtaláltam a baglyot a kis házikón








az utazó nyúl akit elvileg mindenhova vinnék ha nem felejteném folyton itthon :) 


Watermead Lake




kiiiiiiskacsaaaa füüüüüürdiiiiik 




és a minivasúton utazó kutyus :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése