2016. április 18., hétfő

Vasárnapi nyitvatartás

Elég sokan megszólaltak már a témával kapcsolatban és láttam elképesztő dolgokat is.

Az elején mikor bevezették a többség baja az volt, hogy elbocsátások lesznek, különben sem járnak templomba, hagyják őket dolgozni. Ennek ellenére bevezették és az üzletek többsége zárva volt vasárnap.

Most, hogy hozzászoktak és rájöttek, h ez tulajdonképpen jó dolog, most mennek tüntetni nehogy kinyissanak a boltok vasárnap.

Nem hiszem, h a gyereknek csak vasárnap lehetne cipőt venni és nincs másik nap, egyetlen egy sem amin ezt meg lehetne oldani. Kizárt dolognak tartom, h minden nap legyen különóra, vagy bútort kelljen venni, vagy jajj takarítani kell. Meg lehet ezt oldani, persze ha a másik fél besegít.

Persze gyerek nélkül könnyebb, de akkor meg min megy a hiszti?

Szerintem mindkét félnek kicsit engedékenyebbnek kéne lennie és máris megoldódna a probléma.

Én is kereskedelemben dolgozom, nincs egy szabad szombatom sem, de egyik héten 2 másik héten 3 szabadnapom van, ráadásul minden második héten "rövid" a szombatom ( 12:00-17:00 ) és szabad a vasárnapom. Igaz , ezt a beosztást én írtam, de a másik kollegának is ugyanígy van. És ha kell neki egy extra szabadnap, mert dolga van, akkor megoldjuk. És ez az eddigi munkahelyeimen mindenhol így volt. A Disney-nél voltak ugyan furcsaságok, no de dislexiásra bízni a beosztás készítését alaphangon elég nagy butaság volt, de akkor is megoldottuk.

Sajnos igenis vannak olyan állások aminek velejárója a hétvégi & ünnepi munka. De ezért nem a vasárnapi nyitvatartást kell okolni hanem a munkáltatót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése