2016. június 13., hétfő

Vegyes

Képes beszámoló következik :) 

Királyi, corgis kirakatot csináltam


végre találtunk normális széket, hála a charity shopnak


Párom bebizonyította, hogy a labrador igenis öleb


készül Lordnak a takarója


a legkreatívabb vevőm mostanában :)
szerencsére egy új pórázzal távoztak



még két Boston látogató 
imádom őket


a legflufybb vevőnk


Volt névnapom és kaptam sok-sok Cinkás ajcsit


Lush fürdőbombák


horgolás minták gyűjteménye

 
 Ezért szeretem a szerdai meetingeket :)


Chelsea-nek most volt a második szülinapja, ezért összedobtam egy áfonyás joghurttortát


A gym project elég jól megy :) 


Unicorn nedves kéztörlő . . . majd biztos otthagyom a boltban :) 


A gym project ugyan jól megy, de ez nem jelenti azt, ogy mindent megvonunk magunktól. 


esküszöm az új gym szőnyegeken csontminta van :D lehet, hogy direkt nekem rendelték? :D 


közeledik kedvesem szülinapja . . . ebből torta lesz :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése