2018. június 19., kedd

Hétköznapok

Kezdjük a névnapommal :) Párom meglepett az órával amit anynira szerettem volna. Nagyon örültem neki. Viszont sajna picit rövid a szíja és ehhez csak tőlük lehet másikat rendelni, de amúgy sem csinálnak hosszabbat. Szóval most várok míg fogyok és eggyel - kettővel bejjebb tudom csatolni.  Az óra tökéletes úgyhogy nem küldöm vissza. :)



Nórától is kaptam ajcsit :D


csináltam répatortát a csapatnak


tudtomon kívül összehangoltam a színeket


Besétált egy cica a raktárba. Szegény csont és bőr volt. RSPCA közölte, h nem jönnek ki, a Cats Protection pedig fel sem vette a telefont. Úgyhogy beraktuk egy ketrecbe, megetettük, kapott inni és egy jtékot is beraktunk neki, aztán én hazafele beugrottam vele Battersea Dogs and cats Home-ba. Vicces volt, ugyanaz a biztonsági fogadott akivel egy héttel ezelőtt találkoztam mikor a parkban talált kutyát vittem be. Mikor eljöttem azt mondt "see you next week"! Hát remélem nem.



A kutyád a kanapén alszik és harcolsz a tengerimalacok boldogságáért?

Nem a kanapén . . . az ágyon :D 
de csak addig míg le nem küldöm, h nekem is legyen helyem


ellátogattunk egyik kedvenc parkunkba ( Morden Hall Park ), így kipróbáltuk az új villamost is. Kuttyot nem igazán érdekelte, szokásos elfekvés és egyszer majd odaérünk.




Már ezerszár jártunk itt, de általában a vízhez érve leragadunk, vagy a másik irányba indulunk a kávézó felé, ezért nem is tudtam erről a szépen kiépített ösvényről. Egyetlen hátránya, h itt pórzon kell tartani az ebeket, ami igazából nem olyan nagy probléma, mert ha beugrik a vízbe nem biztos, h ki tudtam volna halászni a 30 kilós kutyát és kb 20 perc alatt végig lehet sétálni rajta, addig kibírja.



Szomszéd gyökér cicája
Egyébként cuki, csak támadja a kutyát


Franky szülinap :)
idén nem sütöttem tortát hanem egy óriás, nutellával töltött fánkkal ünnepeltünk a Doughnut Time-ból



sikerült mindkettönknek megfáznia, ennek enyhítésére csináltam egy jó adag húslevest. 
Annyira jólesett.



reggeli sétán találkoztunk Fernando-val a kutyasétáltatóval és a bandával. Kettőt már ismertem a csapatból, mert az előző munkahelyemre jöttek kozmetikára. 
( lehet, h kiszúrták nasi van nálam )


Az eddigi legérdekesebb vevőnk



Éééééééés . . . "dobpergés" . . . 
. . . levizsgáztam :D 

Ami még fontosabb, hogy átmentem :D 
A héten érkezett. Örültem, h csak 1 hónapig tartott nekik elküldeni és nem 9 hétig. A főnököm meg még inkább, így már 2 ember vana  boltban aki adhat el licensed medication-nek minősülő bolhaírtót és féreghajtót.
Egy picit büszke vagyok magamra, hogy sikerült. Egy rakat biológia és jogszabály volt ráadásul nem az anyanyelvemen. Szóval ügyes Cinka :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése