2020. június 4., csütörtök

Ez van most

Semmi sincs. Kb. Franky még mindig itthonról dolgozik és baromira unja, én bejárok és baromira unom :D A kutya meg élvezi, h 90%-ban van vele itthon valaki.
Itt még csak kezdik feloldani a korlátozásokat, nem mintha eddig betartották volna őket. Az emberek egyre frusztráltabbak, én már konkrétan nem tudok az ajtóban maradni a munkahelyemen, inkább pakolom a 12 paletta árut, csak ajtón ne legyek, mert egyszer elpattan valami és az nem lesz szép. A szokásos hülyeségek, h nem áll meg, megy befele úgy, h majdnem fellök, forgatja a szemét, magyaráz, h igen tudja mi hol van ő kutyakajáért jött és fordul jobbra ( halkan megjegyzem neki, h tök jó, csak a kutyakaja balra van ), vagy mikor mondod, h harmadik sor jobbra és befordul az elsőn balra, vagy kedvesen megjegyzik, h milyen jó nekem, h az ajtóban vagyok, mert süt a nap és ma megnyertem a meló jó részét én meg közlöm velük, h jah csak kb 500x kell UGYANAZT elismételnem, szóval annyira azért nem vagyok happy.  Az pedig már csak haba  tortán, h legalább 60%-uk a rossz oldalon akar bejönni majd hisztiznek, h jajj nem mindegy, meg nem látták a táblát.


Hétfőn mentünk volna Skóciába az esküvői menü tesztelésre . . . gondolhatjátok, h nem mentünk, mert nem lehet, a hotel pedig még zárva. Se menu tasting, se papír leadás, de legalább szabadságon vagyok és szerdáig nem dolgozom.

Kedden lementünk Bournemouth-ba Olgával és Plutoval, nagyon kellett egy beach nap. És persze az volt az utolsó napsütéses idő az elkövetkezendő kb két hétben. Eddig 25 fok és napos volt kb 2 hete, most, h szabin vagyok, visszazuhant 18 esősre. Mindjárt fűtést kapcsolok. No comment.




Egyébként semmi más nincs, növekszik a virág gyűjteményem, kicsit átrendeztük az étkezőt és a fürdőszobát. A fürdőt kifestettem fehérre, lecseréltem az ezüst foggantyúkat fára, bekerült egy növény, és felkerült egy kép a falra, az új szennyeskosár meg majd jön ha kinyit a bolt. De így most sokkal jobban tetszik. Világosabb és melegebb.

Before

Azok a piros csempék az agyamra mentek, de már korábban letakartam őket szürke csempematricákkal. Viszont ez a homályos bézs festék a falon nagyon zavarta a szememet.



After

Következő projekt a radiátorok lefestése lesz, már eléggé fáradt színük van és kopottak. Homebaseben láttam sprayt amitvel csak le kell fújni, állítólag nem is kell csiszolni előtte. És a fugákat is fel kell frissíteni, arra vettem ilyen fugafestő tollat és tényleg működik. Thx eBay  :D £4





Bo kapott új medencét


Az étkező pedig alakul a növényeimnek :)
Ez a szekrény csak arra vár, h új virágokat vegyek és persze a mgelévőből pár is rákerüljön, mert az ablak alatti szekrényen mér nem nagyon van hely nekik



Tegnap ellátogattunk a közeli kertészetbe, mert a előkertben a kerítésen lesz virágládám és új bokor is alatta, beszereztük őket és azért 3 szobanövény is beugrott a kosárba. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése