2021. december 6., hétfő

Week 2 & Anniversary

 Kezdjük a mérlegeléssel: 132 kg ( + 0.4 kg )

És ez most nem érdekel. Egész jó voltam egyébként, mert csütörtökön még 130.6 kg voltam, aztán jött a hétvége . . . Londonba mentünk megünnepelni a 10 éves évfordulónkat. Az official dátum november 25, de mindketten dolgoztunk, így inkább leszerveztük ezt a hétvégét. Szombat reggel még életem körmöshöz :) aztán felpattantam arra a vonatra amin Franky volt és irány London. 


Ha már körmösnél voltam be kellett néznem a magyar cukrászdába, legalább beszereztem a reggelit / ebédet.


A szálloda nagyon szép volt és annyira kényelmes volt az ágy, OMG az eddigi második legjobb párnán itt aludtam. Vicces volt ahogy reggel azt gogoliztuk milyen márka és hol lehet kapni. Nagyon high tech volt a szálloda, elsőre kicsit értelmetlennek tűnt , de 1-2 dolognál aztán beláttam, h még hasznos is lehet. Függöny elhúzás és mood light nagyon menő volt. 





Mivel aránylag korán beértünk és nem akartuk telezsúfolni a napot, így inkább ledőltünk egy 2 órás délutáni szundira. Nagyon jólesett :) Aztán gyorsan összekészültünk és irány az étterem . . . hát az vmi csodálatos volt. Az egész design nagyon tetszett, a kaja pedig fantasztikus volt. Az a helyzet, h nekem az étel élvezet is, ezért sem tagadok meg magamtól semmit, pláne nem a 10. évfordulónkon. Tudom kifogást mindig lehet találni, mert jaj most hétvége, most karácsony blah blah blah . . . de a helyzet az, h ez nem minden hétvégénk, és nem érdekel. Ez a hétvége már nagyon kellett. 



Francia hagymaleves & spenótos quiche


Tejszínes  bárány


Kacsacomb fehérbabbal



Madártej


Karamellás almatorta vaníliafagyival



Étterem után karácsonyi zongorakoncertre mentünk, amin már voltunk néhány éve, idén sem okozott csalódást. Azt külön megjegyzem, h mennyire odavoltam az előadó ruhájáért. Sajnos a képeken nem látszik, de ahogy a fény ráesett hópihék csillogtak rajta. Csodálatos volt. <3 





Mivel a koncert is a belvárosban volt a következő tradíciónknak is jó helyet adott: karácsonyi fények felderítése :) Még sétáltunk pár órát, aztán persze elkezdett szakadni az eső, de már amúgy is fáradtak voltunk, beugrottunk egy taxiba és irány a hotel. 











Másnap végre nem kellett órára kelni :) Az eredeti terv Winter Wonderland lett volna és láááááángos, de sajnos idén nem jött a magyar család akik csinálják, így gyors újratervezés, mert igazából csak miattuk mentünk volna. Én félek a mindenféle hullámvasúttól, Franyknek pedig a gyomra nem bírja, amúgy is tömeg van, szóval inkább csak elmentünk Covent Gardenbe ami eredetileg is rajta volt a programon, mert ott van egy nagy Skechers, plusz most hétvégén pop up wafflerie nyitott és hát Moomin bolt is van ott :) 



Kolleganő említette ezt a boltot, muszáj volt megnézni :) 
Harry Potter, Game of Thrones, Vikings relikviák




Haagen - Dazs wafflerie


Moomin boltos szerzemény


Hazafele még beugrott néhány fánk a szatyorba, de kellett ugye vmi a szomszédnak is hálánk jeléül, h vigyáztak kuttyra aki btw nagyon jól viselkedett, szóval büszke dog mum vagyok :) 



Franky már a vonaton bealudt, szegény kezdete betegnek érezni magát, úgyhogy az állomástól hazaküldtem taxival amíg én beugrottam a gyógyszertárba covid tesztért, de sajna nem volt nekik már egy sem. Hazaértünk, átmentünk a kutyagyerekért, Franky eldőlt pár órára, és pedig nekiálltam meal prepelni, mert megérkezett HelloFresh. 
Elsőre nem tűnt soknak az adag, de a végén teljesen normálisnak látszik. Mindennek nagyon jó illata volt, 1-2 dolgot meg is kóstoltam és eddig nyami. Minden nagyon érthetően le van írva, a különböző receptekhez már össze vannak csomagolva a hozzávalók ( a receptkártyán található szám )





Holnap kezdődik a tesztelés :) 


Ma sikerült 10:30-ig aludnom, húúú már nagyon rámfért, sajna szem legalább 2 hete nem alszom jól, mert Franky horkol. Vettünk neki orrsprayt, meg speciális párnát ami ugyan javított a helyzeten, de még mindig nem 100% és napi szinten felébredek. Következő állomás a háziorvos lesz. 

A nap hátralévő részét pakolással töltöttük. Először is elmentem feladni a cipőket amiket rendeltem, de sajna egyik sem lett jó. Kicsit dühítő, h ugyan van itt olyan bolt ahonnan rendeltem, de ha a boltba viszem vissza akkor csak kicserélhetem vagy store credit. No thx, I want my money back. Ugye mennyivel jobb postázni, aztán egy hetet várni míg jóváírják. Na mindegy. 

Franky berakott vagy 3 adag mosást, közben rendszereztünk, leszedtük a karácsonyi díszeket a padlásról, becsomagoltam pár ajcsit na nem mintha sok lenne ( csak nagyim és BFF ). 

Most pedig pizza és Harry Potter <3 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése