2022. április 11., hétfő

Week 20.

Start: 134.2 kg 

Week 20: 115.5 kg ( -1.8 kg / -18.7 kg ) 


Nah ez egy fantasztikus hét volt. Nem is tudom, h sikerült, azt hittem ez egy kb 0.5 kg-s hét lesz aztá bumm, hétfő reggeli mérlegelés :) 

A vicces egyébként, h tegnap gym-be menet vhogy szóba került a sérülés és mondtam Frankynek, h na még csak az hiányozna, h lesérüljek és kimaradjon pár hét. 
Nah kinek lett szakadás a bal vádlijában? 
Igen, nekem. Utolsó 5 perc, már csak cardio volt hátra mikor a step padra fellépésnél hallottam egy reccsenést ( és nem a pad volt ) a fülesemen keresztül, szóval elég hangos lehetett, majd utána csak bicegve tudtam menni. 

Jó magyar mentalitás, azért persze besétáltam dolgozni ( 2.5 km ), igaz kicsit lassabban ment, egy 15 percet ráhúztam, úgyhogy ma biztos ami biztos alapon korábban indultam, de napközben is csak 2x ültem le. Eleve rosszabb volt utána felállni, akkor meg minek. Plusz egy rakat dolgom volt, mert jött ma egy céges nagyfőnök, szóval mindennek tip-top kondícióban kellett lennie. 

Ez most vasárnap készült, basszus mennyit számít 3.5 hónap és 0 18 kg 


Ez pedig a ma esti vacsorám

Potato waffle: 100 kcal 
tojás: 137 kcal
sonka: 23 kcal
szelet sajt: 52 kcal
paradicsom: 9 kcal
cottage cheese: 55 kcal

Összesen: 376 kcal


Franky elment egy laza 15 km-es túrára a kutyagyerekkel, kicsit elfáradt :) 


Utána pedig velem bujcsizott és "gvúgyította" a vádlimat.


A kertészetbe érkezett egy csodálatos szállítmány amit nem hagyhattam csak úgy ott, most 4 új taggal bővült a növénycsalád


Ezt meg csak úgy a végére :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése