2022. május 9., hétfő

Week 24.

 Start: 134.2 kg

Week 24: 112.9 kg ( +0.3 kg / -21.3 kg )


2 hét nagy számos ledobás után lehet egy ilyen is. Vhogy ez a hét nem volt az igazi. Nem voltam folyamatosan éhes, de enni akartam. Na mindegy. Igazából rosszabbra számítottam, úgyhogy ezt is sikernek könyvelem el. Ma reggel gym, végre befejezték a felújítást. A studióval nem tudok kibékülni. annyira sötét. Miért kellett az egészet feketére festeni. nem mintha annyira nézném magam a tükörben, de ez a félhomály nagyon nem jó a szememnek. BTW úgy néz ki mint vmi nightclub. 



Tegnap megfáztam, ma reggel már fájt a torkom, hajnalban be kellett vennem egy Strepsilst, mert nyelni alig tudtam. De mivel off vagyok ezért most gyorsan kuttyséta, mert ráadásul csodálatosan süt a nap, csicseregnek a madarak meg minden. Nem szabad bent ülni a négy fal között. Azt majd délután mikor hazaértem és végre nekiállok a babatakaró horgolásnak. Nem, isten ments, nem vagyok terhes, barátnőmnek készül. 

Ezt még beszúrom ide.
Ez volt az egyik cél, h ebbe a Bambis pulcsiba kényelmesen beleférjek :) 
Sikerült
Következő, h 110 kg alá menjek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése