2020. április 12., vasárnap

Mindennapok

Végre kicseréltem a foggantyút az sminkes asztalomon és az éjjeliszekrényeken is.




Fleet Pond kirándulás
erdő a közelben, alig találkoztunk emberrel és ők is tartották a távolságot :)




Mealprep :) 
Nagyon rákaptam, mert inkább a szabadnapomon főzök 3 órán keresztül, mint majdnem minden este mikor hazaérek.

Kedvenc növényemet át kellett költöztetnem a fürdőszobába, mert kezdett elszáradni és azt olvastam, h nagyobb páratartalom kell neki. Szóval most a fürdőben lakik, megnézem ott hogy bírja majd, aztán ha javul akkor beszerzek egy párásító gépet a közelébe, mert majd kicsit átrendezem az étkezőt és lesz jó kis helye a virágaimnak. 


Franky letakarította és lekezelte a decket, sokkal jobban néz ki, és így a fa is tovább bírja majd



Előkerült a kerti bútor is és megtörtént az idei első BBQ :))) 



Sok helyen kint van az ablakban a szivárvány ami itt a remény jele a mostani helyzetben, illetve néha este 8-kor tapsolás van ezzel is kifejezzük köszönetünket az egészségügyi dolgozóknak ( NHS ). egnap láttam ezt a letölthető színezőt, úgyhogy ma megcsináltam és kiraktam az ablakba.  



Csak pár cuki patkány alszik összekucorodva :) 


Múlt vasárnapi csirke . . . nyamm


Frankytől karácsonyra kapott növényem, végre ezt is elültettem és olyan szépen nő. Mondjuk, h mennyire fog életben maradni azt nem tudiom, mert túl magas, viszont gyenge és eldőlnek a szárak.  


Jah a 100dayschallange-nek lőttek . . . még januárban lesérültem a gymben, jött némi fizioterápia, aztán jött a korona a dokim meg beteg lett és most amúgy is úgy dolgozom, csak a szabadnapomon tudnék átmenni Guildfordba, ahhoz meg nincs kezdvem, a gym persze bezárt én meg nem tudom magam rávenni, h itthon tornázzak. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése